Snart dax

Oj tiden tickar och snart ska jag hämta nycklarna till mmin lya. *nervöst* ehhehe. Har varit ute på ett löppass nu vid lunchtid. Hett som gatan. Jag har så svårt att anpassa tepo då jag springer själv. Gasar lätt på lite för mycket. Eller hur AC? =) Skönt efteråt iallafall. Ska snart ta och äta lunch! Känner att jag åt dåligt med mat igår. Får ta igen det idag *ler*

Gonzo, Ebba och lille mår bra.

Ebba ligger och växlar mellan sol och skugga.

Gonzo piper olika pip...högt och lågt.

Lille sover och äter.

Gonzo har varit elak idag. Bet morfar så att det började blöda. *aja baja Gonzo*
Återkommer senare....

Kommentarer
Postat av: C

hehe...hmatade mina också idag

då grattis till oss

2008-06-02 @ 14:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0