Sista chansen att tävla

Ikväll kommer jag ta ut en vinnare i min bloggtävling! T Ä V L A  I  D A G! Sista chansen. Längst ner  i detta inlägg har du länken som går till tävlingen. Tycker alla som besöker mig i dag ska delta. Man behöver inte länka utan det är bara att gå in på NaomiArt´s hemsida och leta reda på ett svar.

Annars ser jag fram emot den här dagen. Blev dock lite fundersam då jag hörde korpen kraxa på väg till jobbet. Otursdag? Jag hoppas inte det. Ni som har läst tidigare inlägg igår vet att det har varit endel med lägenheten. Jag kan nu äntligen avsluta kapitlet "Soffa". Nästa projekt är tv. Var och tittade lite igår på Onoff men de hade inte riktigt några bra priser just nu. Min önskan: en vit platt-tv.

Jag får kika vidare helt enkelt.

Men GLÖM för all del inte att tävla!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ha en bra dag! :]

2008-06-26 @ 07:46:37
URL: http://absolutelinnea.blogg.se/
Postat av: kryckan

Samsung har bra vita 32 tums tv apparater som kanske skulle kunna vara något för dig ?!

2008-06-26 @ 12:46:25
Postat av: Anonym

Samsung har bra vita 32 tums tv apparater som kanske skulle kunna vara något för dig ?!

2008-06-26 @ 12:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0