Shopping,kör och fika.

Oj vilken söndag. Har vait klockaren helt enkelt. Nöjd som bara den. Ac och jag for in till stan vid 15-tiden efter att ha tagit en halv köpepizza på balkongen.Väldigt trevligt att sitta på hennes balkong. Man har bra och trevlig utsikt. Vi kollade runt lite i affärer. Jag var på jakt efter shorts och fick med min två par hem. Ett par svarta från Ginatricot och ett par svarta (mjukare tyg) från H&M. 250:- totalt, billigt för två par ju.

18.00 var det konsert. L hade nämligen konserten i Andreaskyrkan, precis vid slussen/medborgarplatsen. Så det var ju perfekt att gå och shoppa på Götgatan innan. =)

Efter konserten fikade vi på Muggen. Latte och brownie. Kände dock attt jga kunde varit utan brownien. *mm*

Nu ska jag sova...

Imorgon är det "hämta nycklarna till min nya lägenhet" dagen. Jipi! Semester är tagen. Ska hinna med ett löppass och lite kroppsstyrka också, på dagen. *skönt*

Nu ska jag natta Gonzo snart, han sitter på min tröjas krage och visslar, med ett ben uppdraget *älskar dig*


Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0