Shopping shopping

Shopping kan man verkligen kalla det. Jag åkte ju iväg till Arninge med AC och pappa för att köpa stolarna. Så blev det också. Men det blev även ett imoulsköp på Onoff. Gick förbi en "fyndhylla" och vad står inte där Jo, en Kenwood köksmaskin. Kostar över 3000:- egentligen men jag fick den för 1500:-. Har ju velat köpa en och skulle också göra det, men en röd. Denna var vit/cremefärgad vilket inte gör ett dugg. Jag är så glad :) Det var "utgåendemodell". Men vad gör det? Jag vill ju verkligen ha en! Nu är jag ägare.


Gud vad fiiin den är :) Eller hur?

Men det blev alltså stolarna från Mio också. Ville helst ha helvita stolar, men det fanns bara en och eftersom jag ändå alltid ska ha dtolsöverdrag så spelar det ingen roll. Jag blev jätte nöjd iallafall. Nu börjar det faktiskt växa fram lite.


Här sitter jag och knåpar lite med stolsdynan =) Köpte 4st dynor på Gåvan, Östermalmstorg.

Nu är det bara att jaga vidare inredningsgrejer. Väntar ivrigt på soffan som kommer om flera veckor. *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0