Shopping idag igen

Jag har shoppat idag igen. Hehe! Vid 14 åkte vi från landet. Det öste ner regn, så det var inge vidare att vara kvar längre. Men innan vi åkte hem åkte vi och shoppade lite. För min del blev det bara till lägenheten.

- 2 förvaringsboxar i plast som jag ska ha i förrådet
- Dynor som jag ska ha under mina stolsöverdrag.
- Mopp, hink och Ajax.
- Kastruller*3 och stekpanna.

Så vi åkte raka vägen hem till mig och packade upp. Fick dessutom med mig skrivbordet upp, och det passar perfekt i rummet. Behöver dock spackla och måla om det. Men det kommer bli jätte fint.


Fika - kladdkaka med smultron och grädde *kaloribomb men gott*

L åt middag här, trevligt. Jag var hungrig som en varg. Hade inte ätit förrän vid frukost och fikat på fm.
Nu ska AC och jag iväg och gymma. Ska bli skönt. Tänk om man hade förmånen att alltid kunna köra ett pass på förmiddagen och ett på eftermiddagen..


Blomsterlandet....

Kommentarer
Postat av: Mine

Tårtan ser härligt god ut! :)

2008-06-30 @ 19:39:43
URL: http://herminealvergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0