Shopping

Nu har jag varit framme i shoppingtagen. Lönen har ju kommit. hahaha!
Jag har blivit mer och mer nätshoppare, med blandat resultat *ler*
En nätbutik som jag dock alltid blivit nöjd med är Inreda.

De har REA nu, då de ska flytta till större lokaler på Lidingö.
'Vad tycker ni om mina kap?

hot-choc-milk-200.jpg
Lyxig och smarrig varm choklad blir det om du häller varm mjölk över de små topparna av belgisk mjölkchoklad. Snygg förpackning som gärna får stå framme. Burkens mått: H 21 x Diam 4,5 cm. Innehåller 150 g chokladpellets av 100% äkta belgisk mjölkchoklad. Kan innehålla spår av nötter.

Förr 52:- Nu 31:-








OUT-ttemb-xc2-200.jpg


Kökshandduk i oblekt bomull med charmigt korsstyngsbroderi och texten: Bake a Wish. Mått: 78 x 49 cm. Tvättas i 40 grader. Från Rice.

Förr 84:- Nu 22:-







53:- för dessa fina grejer. Jag slipper frakten eftersom jag bor på ön och kan hämta dem på Södrakungsvägen.

Vad tycker ni om mina kap?

Kommentarer
Postat av: mia

ja man blir så arg och frustrerad och det finns inget jag kan göra åt det. Men jag ska börja lite lätt idag.:p Ska träna ikapp så jag ändå stolt kan säga: jag har gjort allt som stått. :p Jag har fyra dagar på mig nu att arbeta ikapp mig :P

Idag ska jag börja med att gyma,(styrkepasset vi skulle gjort.) samt köra lite av mina rehab-övningar och bålstabilitet. Övningar som inte flåsas på samma sätt som löpning. Borde halsen klara av tycker jag :p

Man kanske kan träna ihop med er nån dag om ni är i stockholm något. Vore kul :)

2008-06-27 @ 11:21:37
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: jennie

riktigt bra ;)

2008-06-27 @ 11:25:41
URL: http://jennielundberg.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Riktiga kap. Ang virrepanna...jag vet haha

2008-06-27 @ 11:54:10
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0