Ny tävling på gång

Lunch bör man annars dör man. Idag kände jag dock att jag kunde ha varit utan lunch. M bakade nämligen i morse. Och vid 11-tiden gick alla personal ut på verandan och tog förmiddagsfika. Yummi! Vad blev det då? Jo, nämligen kladdkaka med jordgubbar och vispgrädde. Ja, ni förstår kanske varför jag inte orkade lunchen :)

Ny tävling på gång!!
Jag väntar med att berätta mera just nu! Men jag garanterar att det här kommer vara den bästa vinsten hittills, helt klart! Och för att hålla er lite extra på sträckbänken kommer jag inte berätta vem det är som sponsrar.
Ledtråd:
En webbsida som säljer inredning!
Jag har tidigare skrivit om den här webbsidan, bara för att den har så fantastiska saker.
Resten får ni reda på längre fram. Men håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Tack för att du deltar i min tävling å lycka till! :D

2008-06-27 @ 14:07:28
URL: http://alprosen.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

jag har oxå en tävling på gång..läs min blogg...inredning där med =)

2008-06-27 @ 14:28:37
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0