Ni måste bara läsa detta!

Jag är, vilket ni som läst min blogg tidigare, fadder åt en orangutangbebis. Nä, inte fadder rent praktiskt utan att jag ger pengar varje månad. Ni kan gå in och läsa om hela projektet på http://www.orangutanger.se/ . Det känn bra att kunna lägga pengar på dessa underbara djur. Fick nyligen ett brev från BOS angående deras dokumentär som sänds 18 juni 21.00 i SVT. Tyvärr krockar dokumentären med fotbollsem men den sänds igen i svt24 den 20/6 och 22/6 samt i SVT den 25/6.

Ville bara att alla ska bli medvetna om detta!


Kommentarer
Postat av: mia

jag fick 22.22 hahaha:P snacka om att jag gillar 2or. Nöjd för jag fick ont på slutet.

Emma kom in på runt 22 nåt sånt. 15sekunder innan mig typ. riktigt duktig faktiskt.

Nu i veckan är de styrkan, känner mig inte lika stark där i år. va och gymmade idag och kände mig oerhört trött och allmänt svag.(hade dock min äta-godis dag i fredags, kan de bero på det?:p) haha men man gör sitt bästa, sen är de bara att slita hårt i sommar! :)

2008-06-14 @ 21:11:19
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0