Målat köket

Nu har jag och AC målat halva köket kan man säga. Resten tar vi imorgon och sedan ska det målas en gång till så att det täcker ordentligt. Blev jätte fint. Mycket ljusare och köket växte nog en aning :) Det gick ganska fort. Men var lite nervös att vi inte skulle hinna. Innan var vi ju och tränade, cirkel 1 och hoppkoordination. Körde nere vid AGA, så det gick smidigt.
Har precis ätit jordgubbar, och jag måste nog säga att det var årets (hittills) godaste gubbar. Riktigt svenska smakade dem. Åt med mjölk - det kallar jag sommar!!!

Dagen har verkligen varit full fart - men det gillar jag! Imorgon ska AC och jag springa från Bergshamra till LArsberg och väl där köra lilla styrkeprogrammet (bål och lite styrka).

Efter gårdagens gym - knäböj, har jag extrem träningsvärk, men jag överlever nog *haha*

Kommentarer
Postat av: emma

kanon du är med!

2008-06-30 @ 21:40:40
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar: Tack tack för fina kommentaren :) Och jag har inte scannat in texten.

2008-06-30 @ 21:51:46
URL: http://niosekunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0