Lite shopping

Jag glömde ju att berätta vad jag köpte på Åhlens idag. Var faktiskt i shoppingtagen men lyckades inte hitta specielt mycket (tyvärr). Köpte iallafall ett nagelack (ISADORA) i rosa för 29:-. Har målat tånaglarna nu ikväll, så nu kan jag visa tårna utan att skämmas :) Känns bra.


Sedan köpte jag faktiskt två grejer till. Dessa är dock hemliga. Varför då undrar ni? Jo saken är den att jag håller på att köpa presenter till min  
p r e s e n t h ö r n a  som jag ska ha.
Jag har tänkt så här:
Jag ska köpa mycket "smågrejer" tex. tvålar, handdukar, servetter..ja det kan i princip vara vad som helst. Sedan ska jag undan för undan slå in dessa i fina/lite roliga inslagningar. Sedan lägger jag paketen hemma hos mig i min
p r e s e n t h ö r n a. Så om man är bortbjuden, ska tacka någon för något etc så är det bara att plocka fram något bra ur hörnan :) Vad trot ni om min idé?

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

tur att jag inte läste detta inlägg =)

2008-06-26 @ 21:58:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Härligheter enligt Erika

Bra idé! men om du slår in det så kanske du glömmer vad det är i...välj ut till personen ifråga och slå in sedan!!!

Jag som ordentligt i tävlingstagen just nu. Någongång bör jag ju ha tur... kommer, kommer! Ta en bild på dina shoppingfynd! Vill se =)

Erika

2008-06-26 @ 22:36:19
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: mia

ja är så avis på er! :P ni får träna.

själv har jag haft virus i halsen i 3dagar, och då får man ju inte äta, och sen finns ingen medicin mot virus, bara lindring. Så jag ska ta ikapp all träning jag missat i helgen +måndag istället! Imorgon ska ja smygträna lite oxå:P

Hur går träningen annars?:)

2008-06-27 @ 00:22:22
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0