Inte på hela dagen

Jag har inte kunnat blogga på hela dagen. Anledningen är att nätet varit nere hela dagen. Trist! Men så kan man ju alltid lita på Internet hemma som tur är :) Matchen Sverige vs Grekland har börjat. Som tur var hann jag hem trots handboll 90 min + löpning. Skönt. Vädret är ju kanon också. Tänker på alla som samlats i Kungsan för att se matchen på storbildstv =) Hade varit kul att vara där och kolla. Men har ett jobb att sköta. Imorgon ringer klockan som vanligt 5.40. Bara att stiga upp. Ingen student här inte....hehehe!

Annars har dagen flytit på. Var tvungen att hoppa informationsmöte på Sodexho pga. det är så mycket på jobbet nu.

Nu ska jag kolla vidare på matchen!

Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0