Godmorgon?

Klockan är inte speciellt mycket. Sitter på jobbet och ska snart göra lite nytta. Phua! Varför är man trött hela tiden? Vet att det kan låta tjatigt, men det stör mig verkligen. Igår gick ja och la mig 22. Borde vara lite piggare tycker jag! Men det kanske kommer under dagen. Tog promenad från Mörby Centrum i morse. Kyligt väder, men ändå skönt med lite luft så här på morgon kvisten :)

Igår tittade jag lite på fotbolls EM. Matchen mellan Tukiet ochSchweiz. Tycker dock det var lagom kul att se dem spela på vattenplan. Inte alls samma typ av fotboll. Inge kvalité utan med pang-fotboll!

Funderar över hur det blir på lördag med fotbollsmatchen.
Sverige vs. Spanien!

Kolla hemma? Borta?

Kommentarer
Postat av: Malin

den matchen ska bli riktigt intressant!

2008-06-12 @ 12:51:56
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0