Glada Emma

Äntligen den dagen i veckan då allt känns mycket lättare - FREDAG- Ska bli skönt att ta helg. Det här är en helg som jag verkligen ser fram emot. Hoppas dock inte att jag har tryckt in allt för mycket grejer jag ska göra. Söndagens timmar kommer jag nog tillbringa ffa. i min lägenhet. Ska måla om i hallen. Funderar på om jag ska måla i köket också, men där har jag funderingar att tapetsera samt ha sådana här (hittar inte ordet) - pärlspont.

Annars vet jag inte hur kvällen ser ut ännu. Smsade iväg ett mess nu på morgonkulan. Skulle vara kul att se C spela, var ju ett tag sedan. Heja Kazam. De tar komiskt nog emot Real Gonzo :) *haha* Passande?
Skönt att vara pigg idag!!! Dagen har mycket att ge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0