Förbannad!

Dagligen kan man läsa artiklar som gör mig arg och ledsen!
Det handlar om artiklar som hela tiden bevisar hur elaka människor är mot djur.
Jag drar absolut inte alla över en kam, men titta bara på artiklarna nedan.


Någon elak j*vel har skjutit en stackars kanadagås. Hur elak kan man vara. Känslorna kan ju bara inte finnas. Fy f-n. Hade jag sett då de hände hade jag inte tvekat till att gå fram och klapa ner j*velstagaren. Fy!!!!!!!!


Någon som tror de är klyftiga har uppfunnit (ha!) en robot som letar upp mördarsniglarna (vilket namn) och dödar dem. Måste verkligen vara ett riktigt snille. Skulle mer kalla det ett spånhuvud. Kanske bättre att använda spånskallen till att uppfinna något som gör nytta! Vad har mördarsniglarna gjort för ont?! Jo, juste de äter ju upp våra vackra blommor, hua mig, det är ju förfärligt (ironisk).

Skulle vara trevligt om någon ville kommentera mitt inlägg!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Mördarsniglar förstör mycket. Om någon odlar sallad och sånt för eget bruk så är allt förstört pga mördarsniglar. Det är ett stort problem så jag tycker nog inte alls att det är en uppfinning som inte gör någon nytta.

2008-06-11 @ 12:00:10
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: SARA

Svar: Ohja! Du har verkligen missat något om du inte har sett The O.C. Grymmaste serien enligt mig!! :)

2008-06-11 @ 12:02:38
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: AC

Mördare på dom själva...de som uppfinnit apparaten! Phu

2008-06-11 @ 12:07:56
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Kim

Nu tog du väl i lite väl mycket? Förresten så har naturen sin egna gång. Djur äter/dödar andra djur för att hålla populationen i schack. Hade vi människor (och fåglar etc) inte käkat/dödat mördarsniglarna så hade dom blivit alldeles för många eftersom dom förökar sig så snabbt.



Är du kanske vegetarian också eller? För annars tycker jag att du säger emot dig själv lite.

2008-06-11 @ 13:06:12
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Kim

Ursäkta men jag tycker ditt sätt att se på saken kommer ifrån en 13 åring som inte vet någonting om hur världen fungerar.

Om vi människor skulle låta mördarsniglarna vara så skulle det inte finnas sallad etc kvar som är ätbart. Dvs en viktig del av människans kost kommer vi inte att ha om vi skulle göra på ditt sätt. EN enda mördarsnigel ger 800 till på bara ett år. Vi människor ser till att hålla dom i schack. Dom finns fortfarande där och tjänar sitt syfte, men samtidigt tar dom inte övertaget.

Att jämföra dödandet av sniglar med att döda ett grannbarn är verkligen inte samma sak. Det är bara skrattretande att du ens tycker det. Hur gammal är du?

2008-06-11 @ 14:15:26
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin Petersson

Vad är det för tjockis som skriver här på din blogg...utrymm för feta folk hahaha vi andra får inte plats

2008-06-11 @ 20:43:37
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0