Fläskpannkaka

Åter hemma efter att ha luffsat omkring i skogen (Hellasgården) tills jag "nästan" spydde. Att man kan ta ut sig så. 5km löpning på tid. Tiden kommer jag absolut inte skriva ner här, men jag är helt klart nöjd! Väderförhållandena var klockrena, kunde nog inte vara bättre rent ut sagt. Ska jag skylla på något var det så att jag aldrig sprungit 5:an tidigare och kunde altsåp inte lägga upp något lopp. Men man ska inte hålla på med bortförklaringar. Don´t like that.

G hade bil (tack så mycket) så kom hem i skaplig tid vilket känns skönt.

L ringde precis och berättade att C skulle ha match imorgonkväll. Mm..blir nog inte Grönan då tyvärr. Men jag skulle prata med A-C. Får se hur det blir. På lördag spelar ju Sverige!

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

jag vet..har min alarmklocka =) hoppas den fungerar...gå in på msn??

2008-06-12 @ 20:22:49
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0