Färdig!!

Nu har jag tränat klart. Det blev ett intensivt pass på gymmet med knäböj, bänkpress, axlar, triceps, mage, rygg. Kändes som att jag skulle få kramp i låret efter knäböjen. *aj* Var ett tag sedan man körde så tungt ben. Aja, klara blev vi iallafall.

Har varit duktig och städat Gonzos bur också. "Skurat" galler och plockat bort frukt etc från burgolvet. Så det blir nog lite extra mysigt för honom att natta i kväll. *goseplutten*

Undrar hur det går i matchen ikväll. Jag hoppas på T Y S K L A N D!

Snart kommer jag starta igång tävlingen från Fridas Gård.

Månadens erbjudande på Fridas Gård:


Just nu kostar denna härliga lykta endast 85:-
Passa på!
Gå in på Fridas Gård!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

hej hopp! Fin bild från Blomsterlandet =) Ser ni matchen?? kolla mina före efter bilder

2008-06-29 @ 21:31:11
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0