EM-fest = trött

Jag var ju bara tvungen att sitta upp och titta på fotbollen. Trots att min kvällsgräns för att gå och lägga mig är kl 22. Herregud! Man kan ju inte missa Sveriges öppningsmatch. Var lite trist att man inte kunde se den tillsammans med fler, men jobbet och träning kallar idag. That´s life!

Svider i ögonen idag. Trött som bara den. Orkar inte vara trött ;)

Men snart är det midsommar och då jäklar ska jag sova ut och vila upp mig. Ska bli så trevligt att fara ner till Öland ♥ Bara att hoppas vädergudarna inte spelar oss ett spratt. Det gjorde de ju så mycket förra året, så de kanske är lugnare i år. *hoppas* Kommer bli tufft att lämna Öland sedan efter "bara" ett par dagar.

Nu ska jag göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0