Drar i kroppen

TIdig morgon! Har ni någon gång kännt hur det drar i kroppen? Så känner jag idag.

Det kommer bli lite trögt i början av veckan nu. Men M är här och jobbar, så då blir det roligare. Funderar över hur jag ska få ihop schemat med träning och att hämta min soffa. Eftersom man måste åka förbi där jag jobbar då man ska hämta soffan funderar jag så här:
AC och jag tränar här vid mitt jobb.
Pappa hämtar oss vid ca 17.30
Vi åker och hämtar soffan.

Det skulle egentligen vara det bästa. Får se vad pappa säger.

Har tittat på Blocket och hittat en väggvitrin. 200:-
Ska ringa idag och höra efter som det finns kvar.



Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

hej!



yes, jag har gjort bilden =) sysslar med photomanipultion och håller på att bygga upp en samling bilder som ska ställas ut är tanken =) kul att du tyckte om den. vad väckte den för känslor? nyfiken

2008-06-23 @ 10:44:35
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/
Postat av: elin

den är en finfin kombination

2008-06-23 @ 15:48:47
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0