Äntligen soffan på plats

Fy sablar. Efter att AC och jag tränat klart på Klingsta (vid mitt jobb) där vi körde 100m intervaller och cirkelbana 1, hämtade pappa upp oss. Vi åkte till Täby och hämtade min soffa. Phu! Tung var den. Som tur var kom en arbetskamrat till pappa och han hjälpte oss upp med soffan. Hur hade det gått annars? Den är jätte fin och jag är jätte nöjd. Har tyvärr ingen bild just nu. Men det kommer....

Har ätit nu också. Jordgubbar till efterrätt. Mums! I ♥ that!

Snart börjar Leila bakar! Kanonkul! Inspiration är något hon verkligen förmedlar.
Ska bli kul att baka första gången (andra också för den delen) med min köksmaskin. Bullar?

Nu måste jag göra iordning mig för tv.

MEN!!!!!!!
♥ Tackar så hemskt mycket till världens bästa pappa! ♥
Utan dig hade det aldrig funkat!



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

Hej Systra! =) Du tar väl med min alamanacka imorogn...dö viktigt!! Hela mitt liv i den heeh kramar

2008-06-25 @ 20:58:29
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0