Almenacka

Slarviga personer behöver, som många säkert vet, en almenacka. Jag vill dock inte kalla mig för slarvig. Utan varför jag behöver en almenacka är helt enkelt för att jag har så otroligt många bollar i luften.

Jag tränar i princip dubbla passa varje dag - vad ska jag träna, när ska jag träna?
Jag jobbar heltid - möten hit och träffar dit, när var, hur?
Jag har andra aktiviteter - vänner, aktiviteter etc.

Lolita ordning och reda röd almanacka
Den här almenackan är från Ordning och reda. 
Är den inte vacker? Feminin och alldeles, alldeles...underbar. Att få skriva alla mina upptåg i denna vackra almenacka vore bara så kul. Jag deltar i en tävling om att vinna almeckan. Vill du också göra det?

Besök  L O L I T A  och tävla du med.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

almanacka stavas det...med 2 A =) hihi

2008-06-27 @ 09:08:28
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0