2 glada nyheter

Jadå. Har två gladda nyheter. Den ena rör er och den andra rör mig.
Den första glada nyheten är att det kommer starta en ny tävling här den här veckan. Äntligen! Var ett tag sedan nu.
Det är NaomiArt som kommer sponsra med priset. Gå in och kolla redan nu. Massa fina prylar.
HÄR kan du besöka sidan!
Men jag kommer inte avslöja vad priset är.

Den andra glada nyheten är att pappa ska åka och hämta mina stolar imorgon :)
Så nu börjar faktiskt köket ta lite form.
Bord, duk, stolar....ja faktiskt :)
Men med tanke på vad jag har för planer är det bara en liten början.
- Nya köksluckor
- Nytt golv
- Mer möbler eventuellt ett vintrinskåp.
- Sedan ska ju gadriner etc fixas.

Men det är kul att allt inte sker på en gång.
Jag har ju faktiskt pengar.
Bara reparationsfonden är ju på över 10.000:-

Nä, fortsätta se Sverige spela. Men de får allt ta och skärpa sig.
Och Larsson måste gå på mål!

Sees!




Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: inte min tatuering ... min systers. men hon sa att de inte gjorde så värst ont :P men jag tror hon ljuger lite för att verka tuff ;)

2008-06-10 @ 22:07:20
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Jo då det såldes riktigt mkt på smyckespartyt faktiskt!! :) Så det var skoj.



Roligt att du har en ny tävling på g :) Du har väl inte missat min?

Kraam

2008-06-10 @ 23:41:58
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0