Tuppen gal

Gick och la mig lite senare igår. 22.30 närmare bestämt. Gonzo la sig också då, trots att hans sovtid är kl 22 i vanliga fall. Han fick gosa extra då vi kom hem. Jätte kelen var han :) Men då jag sa åt honom "ska vi gå och sussa" verkade han nöjd, sträckte på vingarna och följde med. Ibland kan han nämligen göra lite motstånd, men inte igår :)

Idag FREDAG = underbart. Hoppas dagen går fort :) Att det rullar på. Ska upp till landet ikväll. Trevligt. Metrologerna har sagt att det ska bli sol lördag och söndag. *Tackar för det* Hoppas de har rätt bara.

I eftermiddag kommer AC hit, vi ska träna. Efter det får jag inte glömma att låna med mig boathbollen till landet, så vi kan köra bål. Idag är det ett ganska enkelt pass, med 40m rusher och så kör vi hoppstyrkan idag.

TÄVLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0