Trevlig kväll

Hur ska jag sammanfatta den här dagen? Den har varit väldigt bra måste jag säga. Vid 10 åkte vi upp till Målartorp och träffade släkten. Mycket trevligt. Tiden gick otroligt fort måste jag säga. Det betyder väl att det var trevligt, eller hur? Vi kunde sitta ute också..tack för vädret.

När vi kom hem var Ebba helt tossig. Hon blev så glad!!! Gonzo hade nattat sig själv i buren. Men han hade inte sin nattring. När han fick den och efter att ha fått godnattpuss från mormor blev det natta. Nu är alla klara för nattning. Så trött....måste vara solen som gör mig så här trött.

Här kommer en bild som jag inte riktigt vet om jag vill visa er :)



Men här kommer en bild som jag bara måste visa. Ebba går hela dagarna och växlar mellan sol och skugga. Hon ligger som en vält gunghäst och solar magen. Tycker ni inte det är gulligt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0