Tävling på G

Till startsidan

Ikväll kommer jag lägga upp tävlingen jag och Fridas Gård har.
Det får ni inte missa!!!

200:- i presentcheckar står på spel!
Vem vill inte kunna välja och vraka med dessa i Fridas vackra sortiment?

Skulle jag vinna skulle jag plocka hem följande varor:

99:- för denna vackra glasburk med lock.
Vore det inte underbart att fylla denna burk med röda gelehallon och röd/vira polkagrisar?


49:- styck - sparbössa. Den rosa bara älskar jag!!!


52:- styck. Vackra band att dekorera en present med kanske?
Jag hade inte tvekat, dessa är ljuvliga.

Ni ser, vad mycket fint man kan hitta på Fridas Gård.
Det här är vad jag hade plockat.
Det kan vara du som får plocka i sortimentet om du vinner tävlingen!!!
Så håll utkik för ikväll lägger jag ut tävlingen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0