T Ä V L I N G

Nu tycker jag ni har sacka ihop lite grann...varför tävlar ni inte? På torsdag kommer jag ta ut en vinnare genom lottning och då gäller det att vara med. 200:- på Fridas Gård är inte fy skam. Hade önskat att jag själv kunnat delta i tävlingen så att jag kunde vinna också :) De har så otroligt fina grejer där. Kik in själv ----> HÄR!

Men som sagt apropå tävlingen så tycker jag ni ska ta er i kragen och gå in och tävla:

HHHHHHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRR!!!!!!!

Hittils 42 deltagare...bättre upp :)


Till startsidan

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: ja hitta det utklippet på någon internetsida

2008-07-16 @ 14:52:35
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0