Sovdax

Börjar bli lite trött faktiskt. Drack kaffe för inte så länge sedan, dumt eller dumt, gott var det iallafall. Det kanske kostar mig sen insomning. Jag vet faktiskt inte.

På fredag tar jag ut det lycklige vinnaren i Canderels tävling!!!!
Du kan vara lycklig vinnare av en goodiebag från dem om du går med och tävlar här.

Livet är underbart med Canderel

Vad skulle du säga om att bli vinnare av deras kalorisnåla produkter?
Jag har redan testat dem och älskar dem kan jag meddela. Precis samma fylliga smak som i vilket godis som helst. I love it! Du kan få provsmaka genom en goodiebag!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Go morgon!!

Hoppas på att jag vinner,skulle vara kul och prova deras produkter. Men jag e redan me så inväntar tills på fredag..../Ha en bra dag!! Kram Nettan i Hälsingland.

2008-07-31 @ 08:35:18
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0