Solar/steker/bränner

Hiaaaa...underbart att ha tränat klart 1km intervallerna. Dem är verkligen dödens. Vi hann även med att köra bålstabiliteten. Skönt. Efteråt åkte P, AC och jag raka vägen till Kolstad och badade i poolen. Så underbart skönt. 25 grader - perfekt. Då kan man ju verkligen ligga i och njuta. P tog en massa bilder då vi hoppade och gjorde allt möjligt skoj :) Så ni har bilder att se fram emot.

Under löpningen hände något som fick djur-älskaren i mig att stanna. Det är en stor hage med en massa får i och där sprang vi förbi. Då såg vi ett får som hade fastnat i en inhängnad som de använt för att rama in hörullar. Jag och AC hoppade över stängslet och fri gjorde fåret. *stackarn* Då han kom loss bäade han och sprang mkot de andra i gänget. Så underbart att se lättnaden.


Min älsklingstjej


Det var dunderskönt att bada..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Emma !! Jo, jag jobbar på vårt familjeföretag. Ett städföretag :)

Ha en bra dag och tack för din komentar !!!!

Kram Mia

2008-07-23 @ 14:03:17
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0