Snopet

Kom på mig själv i morse - då jag satt på bussen - att jag hade glömt matlådan hos AC. *surt* Nu måste jag köpa lunch. Lite surt med tanke på att jag ska äta på väg ner till Öland också. Men då blir det mer plats i plånboken *ahha* Man är ju så bortskämd med matlåda från sin kära mamma ♥ Och sedan är det ju alltid dyrare att äta lunch ute jmf med att göra mat hemma och ta med sig. Blev hur som helst avokadosallad med dressing bluecheeze. DELA ITALIA heter stället där vi ofta köper lunch - eller då vi köper lunch! Goda sallader och pizzor!

Vad jag har stressat idag på jobbet - helt slut i kolan. Alt ska vara klart tills  jag drar iväg. Inte nog med det. Idag fick jag lite av ett akut fall angående en förflyttning. Måste beställa taklift till det rummet också. Men som tur var har man bra kollegor (ssk) som kan ringa åt mig om jag inte skulle få tag på LIKO-killen!

Men jag jobbar vidare och räknar ner minutrarna :)

Kommentarer
Postat av: Asall

Svar: Därför att jag inte orkar bli medlem i massa sidor hela tiden. :)

2008-07-18 @ 11:34:05
URL: http://taslimi.blogg.se/
Postat av: JONNA - bättre än blondinbella

sv; åh vad underbart me öland! :)

åh kankse är me o tävlar!

2008-07-18 @ 11:36:55
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0