Paket att hämta ut (igen) !!

Ja för ett tag sedan fick jag hem produkter från Canderel och idag kom en avi igen. Denna gång var det två paket att hätmta ut. Ett paket är från Buzzador - produkter för hundar (pälsvård som jag ska testa) och så ett paket från Pharaons som är ett otroligt trevligt företag som säljer produkter till huden. Kolla in sidan vettja! Har själv flera produkter därifrån. Bla. ansiktsoljor samt ansiktsmasker. Så det blir spännande!!!

Ska snart gå och lägga mig. Börjar känna mig lite trött iallafall.
Gonzo är nattad, lite motvilligt från hans sida, men nu sitter han i buren och slipar näbb :) ♥
Natti!

Kommentarer
Postat av: JONNA - bättre än blondinbella!

sv; haha ja okej ;D

smaken e som baken!

2008-07-08 @ 22:48:36
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0