ont i huvudet

Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen - fråga mig inte varför jag inte har tagit en tablett på hela dagen. Har varit saker i huvudet idag. Somnade komiskt ng med huvudvärk - och vaknade med det också. Tror det är tankarna som virvlar runt till huvudvärk. Har mycket just nu, men har mig bara själv att skylla. Vill göra så mycket med lägenheten samtidigt som det är heltids jobb och träning dubbla pass varje dag. Tänker för mycket på det tror jag.

K O P P L A     B O R T     D E T     N U !

Nu ska M och jag åka och shoppa på RUSTA! De har rea där nu och personalen hade varit och shoppat till avdelningarna. Det är billiga grejer och man kan alltid göra kap. Får se vad jag hittar.

Sedan hem och träna!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det blir bättre med huvudvärken!

2008-07-10 @ 17:48:09
URL: http://naataliiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0