Mätt och belåten

Vi åker från Söderköping. Har ätit här nu och för min del blev det kebab med bröd. Riktigt gott. Har hunnit med en persika också. *mums* Det är den segaste biten kvar nu, för nu vill man bara vara nere hos mormor, morfar och Ebba. Men vi får lugnt rulla vidare helt enkelt. Någon som kan underhålla mig men någon läsvärd blogg så länge?


Vädret har växlat under resan, ett tecken på detta är en regbåge...efter regn kommer solsken :)

J A G   H A R   Ä N T L I G E N   S E M E S T E R !   !

Kommentarer
Postat av: Anna

japp, läs min! ;) jag tycker att den är läsvärd iaf ;)



söderköping, där har jag aldrig varit men funderade på att läsa där på ngn turistskola ett tag för några år sen men blev aldrig ngt av det...



skönt för dig med semester, det har jag med, underbart!

2008-07-18 @ 19:33:27
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0