Inredningstips!

På väg hem från Öland läste jag tidningen "Lantliv" och längst bak i tidningen kan man få lite tips på hemsidor. Så här kommer mina favoriter:

I webbutiken Cosas hittar man dessa läckerbitar!

Klockor Väggklocka med timer från Bengt Ek Design
609:- för klocka och timer

Åter i lager! Kökshanddukar med vita prickar, flera färger
45:- styck för härliga kökshanddukar

Hos smultrongården kan läsa om buktiken via bloggen.

Hos Vita Rummet skulle jag välja detta: (priser står ej)





Tycker ni ska kolla in på dessa sidor....






Kommentarer
Postat av: milla

jag är redan med och tävlar vettu :)

ja men sånt är jag intresserad av men denna var bara gratis. Du får gärna tipsa om mig för jag är intresserad av att testa fler nya produkter.

2008-07-26 @ 20:38:17
URL: http://dedicated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0