Ibland hatar jag

Regn kan vara ganska mysigt. Om man inte ska ut i eländet vill säga. Jag känner bara motstånd. Vet att jag måste ut i det här pissvädret när jag slutar. Gå hela vägen till Mörby Centrum - i mina somriga ballerinaskor. *grr*

Känns inte heller särskilt inspirerande att komma hem, sätta sig på en cykel och cykla iväg till skogsslingan och köra 1km intervaller samt hoppkoordination. *blää* Men det är tungt ibland, idag är en sådan dag. Bara ta tag i det och göra det. Skulle aldrig hoppa träning pga dåligt väder. Never.

Här kommer lite bilder som kan liva upp mig:

Min pussgurka!


Man vill bara gå fram och krama om!


Kommentarer
Postat av: sofie

regn är inte alltid kul, men detär mysigt :) stannainne-dag för min del ;)

2008-07-07 @ 15:21:26
URL: http://sofie2.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: Tack för din åsikt :) Ha en trevlig kväll!

2008-07-07 @ 19:22:11
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0