Hektiskt eftermiddag!

Huuuuaaa! Jag har verkligen haft full rulle hela eftermiddag men start efter jobbet. Åkte nämligen raka vägen från jobbet till lyan. Undertiden åkte Ac och pappa till Täby och hämtade AC´s vitrinskåp samt köpte min 32 tums tv. Jag hann måla klart hela köket (för 2:a gången), så nu har det vuxit i och med färgen som är vit :) Nöjd är jag verkligen!!!

Nu sitter jag hos C och äter makaroner och köttfärsbiffar. Mums! Bra jobbat AC =)

Har många projekt i lägenheten. Fick hem min tv nu iallafall så nu har jag soffa, tv-bänk och tv. Dags att flytta in snart. Ska måla om i sovrummet först bara. Sedan dags att ställa in sängen där.
Som jag tidigare skrivit fick jag ett skrivbord (nätt och fint) av äldre modell som jag har spacklat. Ska sedan måla om det i halvblank antikvit. Kommer bli så fint :)

Nu ska jag äta upp det sista av maten.
Snart ska jag smälla av en överraskning. Nyfiken? Åter kommer ikväll och berättar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0