Färdig

Sitter och knåpar lite med Photoshop. Ska nämligen förbereda nästa tävling som startar på fredag. Denna gång har ni chansen att vinna en liten goodiebag från Canderel.
Livet är underbart med Canderel

Det är faktiskt rätt kul att trixa lite med alla funktioner som Photoshop har. Är säkert massa trix jag inte kan, men man lär sig alltid nytt. Är rätt så slut efter träningen idag. Gymmet är inte så tungt efentligen men löpningen suger musten ur mig. 1km intervaller - vem kom på dem egentligen? Vågar du visa dig ;)
Tacksam att pappa kan öppna på Vallen - annars hade man fått åka ända till Bosön (världens ände).
Snart ska jag kika på TV "Leila bakar".

Kommentarer
Postat av: Emily

sv; va ser de ut som ? min mamma dog för 1 årsen de här datumet

2008-07-16 @ 21:56:42
URL: http://emilyekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0