Cred till mina samarbetspartners

Att driva blogg är verkligen så kul! Sedan kan det alltid bli roligare genom att man får hålla i tävlingar eller utvärdera produkter åt olika företag. Jag har haft förmånen att göra båda delarna.

Hos Avalon Design kan du köpa smycken som är otroligt fina!

Hos Asian Art and Design är det varierat från smycken till inredning! Härligt!

Hos Pharaons hittar du de underbaraste underbaraste hudprodukterna!

Hos NaomiArt hittar alla någonting! Prylar alla vill ha!

Hos Canderel kan du äta sött utan att känna dåligt samvete. Jag lovar!

Hos Fridas Gård finns inredning för dig med lantliga stilen!

Vill verkligen tacka er för att ni velat samarbeta! Hoppas naturligtvis (vet också) att flera av er är intresserade av fortsatt samarbete! Vem kan vara gladare (?)
Gå in på mina samarbetaspartners sidor och kika runt. Man hittar alltid något man gillar och vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0