Buzzador kampanj igen

Jag har inte hunnit få produkterna (Dermoscent) som är ett pälsmedel för hundar, förrän en ny kampanj dyker upp :) Den här gången är det Storytel - trevligt tycker jag. I och med det kommer jag via mobilen ha tillgång till över 600 ljudböcker. Kommer kunna lyssna på Läckbergs sjöjungfrun etc. Åhh..vad mysigt.



Vill du också få gratis ljudböcker i din mobil, hör av dig till mig.Då kan nämligen du också få lyssna gratis!

Ljudböckerna strömmas till mobilen över mobilnätet, så du behöver inget extra minne på mobilen. Lyssning sker utan avbrott även om du förlorar täckningen eftersom programmet kontinuerligt buffrar cirka 7 minuter. Datatrafiken är kostnadsfri vid lyssning inom Sverige för kunder hos Telia, Tele2, Telenor, Tre och Halebop. Hos övriga operatörer tillkommer datatrafik enligt ordinarie taxor. Utomlands är datatrafiken inte inkluderad och nyttjandet kan bli mycket dyrt

Kommer bli perfekt att testa detta. Resan ner till Öland med dator och ljudbok i mobilen kommer göra susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0