Blev fint iallafall

Nu skiner iallafall solen. Skönt det. Har varit ute och sprungit 400m intervaller samt kört cirkelprogram 2. Phu! Men det gick bra och kändes som att det gick ganska fort att köra idag tidsmässigt. Det är alltid skönt för när man pressar sig hårt kan träningen vara som en pina som försvinner då man slutar träna. :)

Idag blir det inget målande för min del. Tänkte ta och måla hela köket (lager 2) på söndag.

Ikväll är det mitt favorit-onsdags-program.
L E I L A   B A K A R!
2 1.0 0  P Å   T V 4 +

Fick hem ett avi i brevlådan idag. Funderar på att ta Bettan (min gamla cykel) till ICA och hämta ut paketet. Spännande!
Ska försöka lura med AC också :)

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: ja det måste det varit.. för den fortsatte smaska fast jag öppna dörren haha

2008-07-02 @ 21:03:21
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0