Fanfar - första inlägget på min nya blogg.

Jag har blivit med blogg!!!! Hoppas jag ska kunna fylla bloggen med något vettigt också.
Veckan har passerat i en välsig fart, tyckte det var måndag igår, men idag är det redan torsdag. YES! Älskar när veckorna går så fort...bara inte helgen går i samma hastighet.

Har redan planerat min fredag efter jobbet. Har länge velat ha en väska av märket Ceannis. Har bla. varit i Täby Centrum och sett den på Lilla Magasinet. En jätte mysig och trevlig affär med inredning framför allt. Så på fredag tänkte jag slå till =) Googlade på nätet och såg att affären fanns på Sturegallerian. Så dit ska jag gå efter jobbet.


image1
Vet inte vad ni tycker man jag älskar den!!!
Ceannis har massor med fina väskor...så till våren kanske det blir en färgglad tygväska också. www.ceannis.com
Längtar till vår!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0