Träningsprogram med bra musik

Har tagit med mig min bärbara dator till jobbet idag. Har lovat en arbetskamrat att  jag ska göra ett träningsprogram till henne. Hon har gummiband och hantlar...och behöver ett program hon kan köra efter. Har hunnit så långt att träningsprogrammet är klart. Men nu fattas musiken....och det var därför jag tog med mig min dator. På den har jag massor med musik. Har suttit lite här på morgonen och plockat ut bra låtar. Det gäller att personen som tränar gillar musiken och att det är glada/peppande låtar. Vem vill träna till lugna favoriter? (inte jag iallafall).

image104

Tror jag ska försöka smuggla med syrran hem idag...mm...vad kan man locka med? Pussar från Ebba och Gonzo? Ska du med hem syrran?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Träning till lugna låtar är ett riktigt bottennapp ! :)

2008-02-21 @ 11:24:07
URL: http://caroolineee.blogg.se
Postat av: C

hur gick det med skivorna?
kram

2008-02-21 @ 13:48:22
Postat av: Ankan

Jag vet en som vill träna till lugna favoriter...Helena Andersson..
Hoppas allt e bra med dig.Kram kram

2008-02-25 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0