Thaimat,stegräknare...

Nu har jag ätit lunch. Thaimat! Räkwok med nudlar.  Kan det bli bättre? En på jobbet som åkte iväg och handlade maten på ett ställe i Solna. Så nu är jag verkligen laddad för att jobba på hela eftermiddagen =) Mormors pannbiff får vänta till imorgon. *mums*

På jobbet ska vi snart starta igång med stegräknar tävling från Korpen. Tävlingsmänniska som man är kommer det säkert gå alldeles utmärkt. Jag går otroligt mycket på jobbet..då jag springer omkring på alla fyra våningar...upp och ner...ner och upp...hela dagarna. Sedan har jag 1500m till jobbet från >Mörby Centrum och lika långt tillbaka. Så nu när vi får dessa stegräknare kommer jag nog gå både till och från jobbet. Nu går jag iallafall ena sträckan. Sedan pratar vi på jobbet om att gå på lunchen. Jag äter lunchen på max 30 min och varför inte ta adnra delen av lunchen till motion?

Nu ska jag jobba vidare. Vad tycker ni om denna mumsiga burk med ögon?

image114
Rent av skrämmande skulle jag säga.....hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0