Skotips?

Jag vet inte vad det är..men på flera veckor nu har jag kännt mig lite trött och seg. Känns som att förkylningen och halsontet har hängt lite utan att visa sig ordentligt...! Att det kommit ut mer i trötthet. Så nu sitter jag och ska klunka i mig ett glas c-vitaminer. Mmm...tropisk smak. Faktiskt smakar det som läsk utan kolsyra :)

Idag kom min lön! Fanfar......!!! Jag fick ovanligt mycket denna månaden vilket beror på att jag fick flera hundra retroaktivt sedan förra månaden då jag fick löneökning. Yes! Sedan kommer lite skurupengar också. Ska skicka in 900:- för linser också. *kom ihåg det*

Funderar vad som står på min shopinglista. Snart är det dags för sneakers på hel tid. Har redan haft sneakers i veckan. Men jag skulle vilja ha sneakers med snörning. Har ett par lacoste nu med smala karborreband. Någon som har tips om sneakers som är snygga???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0