Shopping

Äntligen fredag!Känner mig glad, efter en snabb vecka som dock tagit ganska mycket kraft är det äntligen helg =)
Var som sagt på dagverksamheten 9-14.30 idag.Trevligt! Var egentligen inte så mycket sjukgymnastiskt utan mer vardagligt med de äldre som samtal, promenad. Men det var kul iaf.
Efter att jag slutade åkte jag med buss till Solna C där jag mötte upp AC. 30 minuter bussresa...ganska mycket faktiskt. Men egentligen hade jag ingen stress eftersom jag inte fick kontakt med AC via mobilen...hon trodde jag slutade 15 (trodde jag med) så hon kollade inte mobilen förrän då. ehhe..hon hade 10 missade samtal..alla var från mig *hahha* Vi gick i centrum i över en timme. Lyckades handla en hel del....

image122

Mina t-shirtar från Ginatricot

image124
Inhandlat från bokrean =)

Sedan handlade jag andra grejer som tex lite sminkgrejs och annat. =)

Nu ska jag kolla på "så ska det låta" med Peter Settman. Sveriges grymmaste programledare...


Kommentarer
Postat av: AC

kul med shopping. Nu måste jag dock inhandla lite större saker till min lya =)

2008-02-29 @ 20:47:14
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0