På ett tåg till skåne (lund)

Åkte 8.20 i morse från T-centralen (Sthlm)....lite trött var jag då jag gick upp, men det gick över ganska fort. Som tur är =) Nu är klockan 11.00 snart. Har hunnit med att titta igenom 2 matcher....Senaste Eslövs matchen och förra mötet mot Lugi! Den sista ger inte direkt gåshud. Usch..en riktig plattmatch!!

Varför jag kan skriva blogginlägg kan jag tacka en äldre kvinna för. Hon gav mig nämligen uppkopplingskupong till Internet. Vet inte om hon skulle av..men hon gav iallafall biljetten till mig *tackar* Vänlig själ =)

Nä nu ska jag surfa vidare mot intressanta mål.....blir nog:

www.damhandboll.nu

www.hemnet.se

Kram på er....

image35
Jag vill bo i ett smurfhus....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0