Kan någon vänlig själ hjälpa till?

Snart är det vår och vad hör inte mer till våren än nya sneakers? Kollade runt lite i dag på Scorett, Jerns och några fler kedjor. Hittade dock inga som föll i smaken. Testade det där franska märket...men tyckte de såg ut som ankfötter då jag hade på mig skorna. Inte riktigt så man vill känna då man köper sig nya skor. Därför blev det inga nya skor. Annars var de ganska prisvärda skor...400:- Min gräns för skopengar går ungefär vid 1000kr. Men då ska det vara skor jag verkligen vill ha till 100%, inga skor man känner "helt okej" för.
Har inte kollat runt på sportaffärerna Intersport, Teamsportia och Stadium...men det känns inte som att det är där man ska hitta dem. Kan dock ha helt fel.
Var har du köpt dina sneakers?
Jag har tidigare/och använder nu märket lacoste. Trvs verkligen i dem, så det är ett märke jag verkligen kan rekommendera. Känner dock att 2 par räcker...och att jag vill ha en lite annorlunda modell som ändå är klassisk med snörning. Hjälp mig!! Behöver dina tips för sneakers våren 2008.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Converse is the shit, håller länge och är sköna att gå i! :)

Du får ha en toppenfin fredagskväll!

/s

2008-02-29 @ 22:55:16
URL: http://sofie1994.blogg.se
Postat av: Jocke

köp ett par träskor

2008-02-29 @ 22:57:18
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: HELENASCITY

godnatt!

2008-02-29 @ 23:01:26
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0