Inte som alla andra dagar.

Imorgon blir det inte som alla andra fredagar. Imorgon ska jag nämligen vara på en dagverksamhet hela dagen från 9-15. Ska bli kul! Det är en dagverksamhet för dementa. Jag har lite tur för det kommer innebära att jag får sovmorgon och får sluta tidigare också för den delen =) Så AC och jag har kommit överens om att jag ska ta bussen till Solna Centrum efter jobbet. Ska kolla lite i affärer bara. Har inte riktigt något som jag behöver köpa, även om sneakers vore skönt att ha köpt när våren är här.

Kanske hittar något i present väg till mina vänner som snart fyller år!! =D
Bra att vara tidigt ute. Längtar lite tills fredag.

image118
Shoppa bör man - annars dör man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0