Ibland förstår jag ingenting

Hur kan man vara så trött. Gick och lade mig 21.00 och gick upp 05.30 och ändå faller ögonlocken på mig. Zzz.....

Semlansdag. Mums! :0d
Men det komiska är att det sålts semlor sedan annandag jul läste jag i tidningen. Men vad spelar det för roll när det är så gott? *ler* Åt en semla igår. Tycker den ska ätas med kall mjölk ,då är den godast. Har inte riktigt förstått mig på de som lägger semlan i varm mjölk. Tycker mest den blir som svamp i munnen då. *goaahäää*

image5
Har tagit semester på fredag. Kände bara att jag behövde det helt enkelt. Framförallt eftersom jag är "sjuk", har ont i halsen. Märkte idag hur slut jag är. Pju!
Har dock inte planerat något för den dagen,men det ska man kanske inte göra heller om man vill ta igen sig!!

Adios...

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jaha åe, vad bra! då sa jag göra det ^^ gott med semlor :D

2008-02-05 @ 12:57:43
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0