Det märktes direkt - vilket är skönt.

Igår kände jag mig egentligen trött hela dagen, vilket blev ännu värre när jag kände hur huvudvärket började accelerera. Idag är jag mycket piggare. Gick till sängs tidigt igår. Sedan har jag sett att vädret ska vara fint idag vilket gör att man blir ännu gladare. Var redan ganska ljust då jag kom till jobbet innan halv 8.

Nästan hatar mina ögon. (Jag vet, hata är ett starkt ord *ler*) Men jag känner bara att jag inte orkar med svidande ögon längre. Trycka in linsen tidigt i ottan lockar inte direkt. Förr kollade jag upp lite om laseroperation för ögonen. Kostnad blir ca. 25 000:- för båda ögonen. Men problemet ligger inte i kostnaden egentligen. Problemet är att man måste vara linsfri ca 5dgr innan undersökning och operation. Hur ska jag kunna vara det när jag träna varje dag? Jag kan ju inte springa omkring med brillor på planen, hur skulle det se ut? (IIla och ganska opraktiskt med tanke på min spelstil) Glasögonen skulle flyga som glasögonfåglar *ahha*
Sedan finns det ju en annan lösning....sommaren. Skulle kanske stå ut med att köra fys med brillor...men det som svider är att man då inte får bada och sola efter operationen =( MmM.....jag får fundera vidare....

Vill inte vara glasögonorm längre =(   OBS! Skojjade för de som inte förstod ;)

 Söt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0