Äntligen blev han fäld...

Tito Beldram!! Äntligen fick han sin dom! 2 års fängelse...men han kommer säkert komma ut efter 1 år. Så är det. Vad ska man säga? Egentligen känner jag mig lite kluven till alla offentliga domar.
Vi har läst om Rickardos mördares domar och senast om just Titos dom. Det första som slår en är ilska över ganska snuttiga domar där de åtalade snart  är ute på fri fot igen. Sedan börjar jag fundera över Rinkebymordet. Läste nyligen den boken. Där journalist och författare, som hävdar att 2 av bröderna är oskyldiga, skriver denna bok för att för att försöka bevisa deras oskyldighet. Efter detta funderar jag ofta över hur sann domen är. Det är ju inte säkert att media vinklar allt rätt. Hur är det i Titos fall? Inte vet jag, och inte lär jag få veta det heller...

www.rinkebymordet.se

Läs och begrunda....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0