Alla Hjärtans Dag


*fanfar* Idag läser man i varenda tidning om "alla hjärtans dag" Tycker egentligen inte att det är så speciellt måste jag säga. Men samtidigt är det roligt att ge någonting till sina älskade.


image69
Har skickat iväg något e-vykort och mms....annars har jag inte gjort något speciellt.
Såg att det stod en gelehjärtansask på kontoret......

Ikväll väntar ett styrkepass och handboll. Go for it!!! Blir nog endel spring trot jag. Matchförberedande träning blir det nog på lördag. Hoppas på spring så att man kan springa av sig lite.
Pju..ska på möte kl 14 idag. På något sätt blir man lite bekväm av sig...tycker det känns lite motigt att ge sig iväg från jobbet...! Speciellt då det är 1,5km att gå till Mörby Centrum och sedan buss. Men,men.....
Nu ska jag äta lunch.....mums

Kommentarer
Postat av: C

Grattis till alla hjärtansdag^^

2008-02-14 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0